Saturday, June 1, 2013

Πως να επιλεξουμε λαδι εμπρος και πισω αναρτησης - How to choose suspension fluid

βρηκα καποια ωραια αρθρα και αναλυσεις περι λαδιων αναρτησεων

τι κανει το λαδι
τι σημαινει ιξωδες
χαρακτηριστικα της καθε μαρκας και τυπου λαδιου
τι λαδι βαζουμε στη μπροστα αναρτηση και τι στη πισω αναρτηση (και γιατι διαφορετικο)
γιατι ειναι διαφορετικες οι απαιτησεις
σημεια λειτουργιας (θερμοκρασια και χιλιομετρα)
που μπορουμε να βελτιωσουμε σε σχεση με τα εργοστασιακα προτυπα και που μπορουμε να την πατησουμε
και βασικο.... να ξερουμε τι διαβαζουμε



http://www.peterverdone.com/wiki/index.php?title=Suspension_Fluid

http://www.gt-rider.com/thailand-motorcycle-forum/showthread.php/35734-WTB-fork-oil

http://www.docstoc.com/docs/25933305/fork-oil-weights

http://mahonkin.com/~milktree/motorcycles/fork-oil.html

http://www.gasgasrider.org/html/susp-oil.htm

http://www.ohlins.com/test_ny_artikel/Motocross-MC/Fluids/

το πιο χρησιμο πινακακι ειναι αυτο...

Παντως αυτο που πρεπει να ξερουμε ως βαση, ειναι το ειδος χρησης και ποσο θελουμε να κρατησει. Πολυ αοριστο ακουγεται αυτο αλλα απο κει ξεκιναει η επιλογη του σωστου λαδιου.

Με οσα διαβασα και ειδα στους πινακες, ενα ειναι το σιγουρο. Πρεπει να σταματησουμε να μιλαμε, ζηταμε και τοποθετουμε λαδι αναρτησης, βαση του sae του. Αλλα βαση των υπολοιπων χαρακτηριστικων τουιστικων του.

No comments: